dinsdag 3 augustus 2010

Van de knop... in volle bloei....
....deze Papavers
.




Groet,
Ger

8 opmerkingen:

Joop Zand zei

Goedemorgen Ger

Één van mij favoriete bloemen door jou prachtig mooi vastgelegd.
de kleur, scherpte en belichting zijn heel mooi.
Zo ook de aanwezige druppels op de bloem....Je hebt me weer blij gemaakt met deze opnames.

Groetjes en een fijne dag gewenst.

Joop

Jacoba zei

Zowel je kasteelfoto's als deze: prachtig. Zo'n mooie bloem de papaver, ze komen nu op tussen de stenen van ons terras - heel schattig, heel klein, met knop en al.
Fijne dag!
Jacoba

Loveforpiemonte zei

wat fijn een extra pagina om te kunnen genieten van je foto's.
Groetjes Madelon

Anoniem zei

Ohh wat prachtig op de kiek gezet,die kleuren zo intens en gewoon weg een prachtige bloem,lieve groet Joke.

Joke van de Klift zei

Schitterend, Ger
Ik ben ook dol op papavers en dit zijn van die mooie dubbele hé?
Je hebt ze prachtig gefotografeerd.
Joop heeft het al zo mooi verwoord, ik ben het helemaal met hem eens.
En bedankt voor je leuke reactie op mijn Hollandse kiekjes, ik heb er al een reactie bij geschreven.
Ik vind het zo leuk!!!
Lieve groetjes en een fijne dag.
Joke.

Adri zei

Beste Ger,

Ik sluit me aan bij alle anderen: prachtige macro's!


Harteljke groet,

Adri

Janny zei

Dag Ger wat een prachtige dubbele Papavers zeg wow ben ik weg van die zaaddozen vind ik ook altijd zo mooie om close-ups van te maken
Mooie foto's
Ik wens je een fijne dag toe Groetjes Janny

Patrick Lucas zei

Magnifique / j'adore !